четвъртък, 21 януари 2010 г.

Уличници

Рисувал е някой, докато е чакал закъсняващ приятел сигурно. Нямал е тефтерче и молив като мен. Само пръст и мръсно стъкло. Творческите умения и въображението също са под съмнение.
3
А тук е бил предварително добре подготвен.
Лошото е, че и този си е затворил човката. Време е повече да говорим!
IMGP7006

Коя е РосиНанТ?

РосиНанТ е акроним на трите ми имена. Аз съм все още млада, все още красива, финансово нестабилна, но хронично щастлива :)
Преди време съставих списък с нещата, с които наистина искам да се занимавам. Вярвам, че животът е твърде кратък, за да бъде пропиляван в правене на неща, от които не се чувстваш удовлетворен. Първите места в списъка ми заемат писането, пътуванията, ръчно изработените неща и фотографията. Това е, което желая, и УМЕЯ да правя. Старая се да радвам, да предизвиквам, да доставям удоволствие за сетивата.





























  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP