петък, 28 май 2010 г.

- Момиче, това фотоапарат ли е?

- Я, ела да ме снимаш с кравата, е, онаа, шарената.
IMGP7483
- Чакай сега да си свала калпака. Айде, снимай!
IMGP7484

3 други мнения:

Инна 28 май 2010 г. в 11:04  

Мило е ..
Ин

малки неща 28 май 2010 г. в 17:44  

Трябва да си призная, че аз много обичам да снимам разни дядовци с кравите им, но малко се притеснявам да ги попитам дали имат против и така в притеснение някои хубави положения отиват, но като си поприказваме, в края на краищата са се получавали много автентични снимки.

И мен ме умили поста ти. Поздрави!

galika 31 май 2010 г. в 12:00  

Чудесни снимки, браво! Да не забравяме, че дядовците са просто момчета, които живеят в остарелите им тела...Ако извадиш тези снимки на хартия и му ги занесеш, ще го направиш истински щастлив!

Коя е РосиНанТ?

РосиНанТ е акроним на трите ми имена. Аз съм все още млада, все още красива, финансово нестабилна, но хронично щастлива :)
Преди време съставих списък с нещата, с които наистина искам да се занимавам. Вярвам, че животът е твърде кратък, за да бъде пропиляван в правене на неща, от които не се чувстваш удовлетворен. Първите места в списъка ми заемат писането, пътуванията, ръчно изработените неща и фотографията. Това е, което желая, и УМЕЯ да правя. Старая се да радвам, да предизвиквам, да доставям удоволствие за сетивата.





























  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP